sobota, 28 lipca 2012

I znowu ślubnie...

Jakoś tak ostatnio w tym temacie się tylko obracam... Nawet zamówiłam sobie wykrojnikowe serduszka! A dziś, tak dla odmiany - kartka ślubna!!! Tym razem w nietypowym formacie, który sobie "pożyczyłam" od koleżanki za jej pozwoleniem - znalazła go gdzieś w necie a mnie się baaaardzo spodobał. Dodałam pudełko, oczywiście i tak wyszło! Miłego oglądania...


Papiery to Lemonade i wizytówkowy ecru.


Stemple z młodą parą i cytatem to Agateria. Napis pochodzi z Lemonade.



Różyczka z listkami to mój ostatni nabytek ze Scrap Pasji i jest cudna a stempelek z obrączkami kupiłam sobie w zestawie kiedyś dawno temu w Anglii.


Podoba mi się ten rodzaj kartki i na pewno często będę go "używać"!!!
Pozdrawiam wszystkich i znikam na dłuższy czas, bo od jutra będę się urlopować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz