czwartek, 27 marca 2014

Składana

W poszukiwaniu ciekawych rozwiązań kartkowych znalazłam taką formę kartki i nie mogłam nie spróbować. Wyszła świetnie i muszę stwierdzić, że bardzo przyjemnie się ją robiło.
Delikatny papier Galerii Papieru, super okienkowy wykrojnik (środki okna wykorzystałam jako cegiełki), ręcznie robione różyczki i małe dodatki. Super wyszło, a poza tym kartka świetnie się prezentuje.






Pozdrawiam wszystkich i bardzo cieszą mnie Wasze komentarze! Dzięki dziewczyny!

Ostatnio jakoś nie mogłam wygrzebać się z chorób (jeszcze jestem na "dotarciu") ale w ramach poprawienia sobie nastroju postanowiłam wybrać się na scrapowe zakupy do Łodzi. A co tam!

5 komentarzy:

  1. Piękna i elegancka kartka :-) Wspaniałe kolory i interesująca forma :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Okienko, cegły i kolory powodują, że całość wygląda jak ściana jakiegoś pałacu, gdzie jeszcze pną się w góre kwiaty. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka!
    Zazdroszczę zakupów... Pochwal się później dorobkiem :)
    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma składaka jest świetna z fantastycznym wykonaniem! Bardzo adekwatny opis dała Stoonka. Trzeba tego spróbować.

    OdpowiedzUsuń