czwartek, 12 września 2013

Nietypowe połączenie

Dla mnie taki zestaw kolorów to szok! Ale wzięłam sobie do serca prośbę o wyraziste kolory... Czasami lubię tak poeksperymentować i zobaczyć, co z tego wyjdzie... Połączyłam papiery eight i Galerię Papieru, dodałam ostatnio ulubione przeze mnie tekturkowe motywy ślubne z Wycinanki. Do tego pasujący Wycinankowy stempel z młodą parą, ulubiony napis Lemonade i papierową taśmę. Motylki umocowałam na sztywnym plastiku. I box w nietypowych kolorach gotowy!







Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze...

3 komentarze:

  1. Bomba absolutna!!! Świetny zestaw kolorów, fantastycznie skomponowane tekturki z napisami, rewelacyjnie wkomponowana taśma, przyciągający uwagę rozkład kolorów w środku i jeszcze te "fruwające" motyle. Ależ miałaś pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te kolory! No i ta śliczna tasiemka :)
    Muszę spróbować zrobić te motylki we wnętrzu boxa bo wygląda to super!

    Pozdrawiam :)

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. jest fantastyczny i niesamowicie pomysłowy! czaderski jest po prostu no!

    OdpowiedzUsuń