środa, 20 czerwca 2012

Ślubna karteczka

Ale ten czas leci... Zajęta jestem bardzo ale prace, nad którymi spędzam czas nie są jeszcze do pokazania. Do tego jeszcze to Euro2012! Człowiek nie może się rozdwoić...
Tymczasem powstała nowa karteczka ślubna - brakuje tylko życzeń i etykietki z imionami na pudełku ale postanowiłam ją pokazać. Całość wykonana na papierach z Magicznej Kartki i Galerii Rae. Do tego mój ulubiony stempel ślubny z Lemonade, kilka piankowych i papierowych kwiatków oraz wykrojnikowe listki od Marianne Design. I wszystko!





A ten ciekawy wzór kartki podpatrzyłam tu. Pozdrawiam wszystkich!

1 komentarz:

  1. Odrabiam szybkim tempem zaległości: sympatyczna ta kartka, a róża wprost rewelacyjnie się w nią wpisała. Teraz wiem, że już się nie oprę tym różom i przy najbliższej, mam nadzieje zlotowej okazji, je nabędę. Ewa S.

    OdpowiedzUsuń