czwartek, 16 lutego 2012

Za oknem biało...

Od wczoraj prawdziwa zima za oknem. Może dlatego tak kwiatkowo u mnie... A oto mój pomysł na "pojemnik narzędziowy" - jak mój łobuziak zjawia się przy biurku, to ostre przyrządy szybko mogę schować przed jego ciekawskimi rączkami.
Tak pojemnik wyglądał przed "liftingiem".
                                                                   A tak po.
Musze przyznać, że fajnie się bawiłam.
Papiery: UHK Gallery - Wenecja "Casanova", The Scrap Cake - Jasna strona życia - border
Dodatki: duży kwiat z wykrojnika Joy - hortensja z papieru UHK-owego plus ćwiek ze scrap.com.pl, różowe różyczki własnoręczne, motylki i listki z dziurkaczy, perełki w płynie.

5 komentarzy:

  1. Oooo! Zupełnie nowe pudełko. Bardzo lubię takie "dziewczyńsko - chłopczyńskie" połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam się podpisać.: Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znając naszego Ignasia to i tak poradzi sobie z wyciagnieciem z pudelka twoich narzedzi ;) Karolina ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj to zrobił i to baaardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurrra! Bardzo miłe dzisiejsze odkrycie. Gratuluję wygranej w Agaterii. Ciekawa jestem jakie skarby wybierzesz. Bardzo się cieszę i jeszcze raz gratuluję. Ewa S.

    OdpowiedzUsuń